Aktualności
TeamViewer QuickSupport | 12.01.2017 |
Uprzejmie informujemy, iż wprowadziliśmy nowy standard pomocy technicznej dla naszych Kontrahentów, dotyczącej oprogramowania dla komputerów PC poprzez zdalne połączenie z komputerem Kontrahenta za pośrednictwem oprogramowania Team Viewer®. Zestawienie takiego połączenia umożliwia przeprowadzenie niezbędnych prac związanych np. z zainstalowaniem programów JOTAFAN, wczytaniem klucza licencyjnego do tych programów i innych. Połączenie jest bezpieczne i pozwala przez Internet, na odległość pracować tak, jak byśmy pracowali bezpośrednio przy komputerze Kontrahenta. Przez cały czas może on na monitorze swojego komputera obserwować tą pracę i w każdej chwili ją zakończyć. Taka forma pomocy wymaga zgody Kontrahenta poprzez zainstalowanie odpowiedniego programu Team Viewer
i przesłanie kodów autoryzacyjnych. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z tej formy pomocy technicznej.